Starszy specjalista
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Ogłoszenie o naborze Nr 135872
Warunki pracy
Praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych, niezwiązana z wysiłkiem fizycznym, przy monitorze komputerowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy. Wymaga częstych kontaktów telefonicznych, mailowych, bezpośrednich. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne (brak wind i podjazdów).
Zakres zadań
- pozyskuje nowe nieruchomości / lokale, przekazuje nieruchomości / lokale zbędne przeznaczone na cele służbowe Policji
- kontroluje, nadzoruje oraz prowadzi na bieżąco sprawy związane z regulowaniem stanów prawnych nieruchomości Policji
- nadzoruje, na bieżąco kontroluje, zleca i rozlicza usługi związane z usuwaniem z nieruchomości nieczystości stałych, usługi technicznego utrzymania nieruchomości Policji w zakresie przeglądów elektronicznych systemów przeciwpożarowych (SAP) wraz z urządzeniami (czujniki sygnalizacji pożaru, przeciwpożarowe, oddymiania, antywłamaniowe)
- kontroluje i nadzoruje teczki obiektów budowlanych będących w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy
- prowadzi ewidencję nieruchomości Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy oraz nieruchomości w posiadaniu zależnym
- nadzoruje, na bieżąco kontroluje, zawiera, aktualizuje, rozwiązuje i rozlicza umowy najmu, użyczenia i dzierżawy nieruchomości i części nieruchomości należących do podmiotów spoza Policji na potrzeby służbowe Policji
- prowadzi ewidencję zużycia mediów w zakresie rzeczowo – finansowym, analizuje koszty utrzymania nieruchomości oraz inicjuje przedsięwzięcia oszczędnościowe
- przygotowuje wnioski na wszczęcie procedury zamówienia publicznego oraz uczestniczy w pracach komisji przetargowych dla zamówień publicznych podlegających pod Ustawę Prawo Zamówień Publicznych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania nieruchomościami
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na postępowanie sprawdzające
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Znajomość przepisów z zakresu zarządzania nieruchomościami
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Dobra organizacja pracy
- Umiejętność stosowania prawa w pracktyce
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Mobilność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe