Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Toruń
Ogłoszenie o naborze Nr 157912

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa,
  • praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,
  • szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu można znaleźć na stronie:

https://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/drugi-urzad-skarbowy-w-toruniu/zalatwianie-spraw/dostepnosc/-/asset_publisher/iDi9/content/informacja-o-dostepnosci-architektonicznej-2?


 

Zakres zadań

  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą stosunku pracy/służby pracowników/funkcjonariuszy oraz procesu zmiany stanowisk związanego z awansem zawodowym w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu zatrudnienia.
  • Prowadzenie spraw związanych z ewidencjonowaniem czasu pracy i służby pracowników/funkcjonariuszy w celu zabezpieczenia interesu pracowników/funkcjonariuszy oraz pracodawcy.
  • Prowadzenie spraw związanych z dokumentacją kadrową w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu stosunku pracy od strony formalnej.
  • Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem uprawnień do otrzymania/zmiany poszczególnych składników wynagrodzenia/uposażenia np. nagrody jubileuszowej, odprawy, dodatku stażowego, dodatku kontrolerskiego w celu zapewnienia pracownikom/funkcjonariuszom wypłaty należnych im wynagrodzeń/uposażeń oraz świadczeń dodatkowych wynikających z przepisów prawa.
  • Koordynowanie procesu dokonywania pierwszej oceny i ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej w celu dostarczenia informacji dotyczących wykonywania obowiązków przez pracowników.
  • Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem uprawnień do przyznania świadczeń socjalnych funkcjonariuszy oraz emerytów w celu zabezpieczenia interesu pracowników/funkcjonariuszy oraz pracodawcy.
  • Prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem stanu zatrudnienia wynikające z przejść na emeryturę, zwolnień w celu zapewnienia ciągłości zatrudnienia.
  • Wspieranie w sytuacjach spornych/skarg z pracownikami/funkcjonariuszami w celu zabezpieczenia interesu pracowników/funkcjonariuszy oraz pracodawcy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • Podstawowa znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, ustawy o KAS, ustawy Kodeks pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o emeryturach i rentach.
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres