Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w dziale handlowym
GAMET Sp. z o.o. na rynku akcesoriów meblowych rozwijamy się krajowo oraz międzynarodowo ponad 35 lat. Jesteśmy wiodącym producentem dekoracyjnych akcesoriów meblowych oraz akcesoriów drzwiowych. Produkujemy również metalowe stelaże do samodzielnego montażu oraz metalowe ozdoby do dekoracji wnętrz.
Aktualnie poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w dziale handlowym
Miejsce pracy: siedziba spółki w Toruniu
Zakres obowiązków
- bieżące wprowadzanie zamówień do systemu
- koordynowanie realizacji zamówień (od przyjęcia po wysyłkę)
- utrzymywanie stałych kontaktów z klientami zagranicznymi (w tym rozwiązywanie problemów, przyjmowanie reklamacji, udzielanie informacji)
- prowadzenie raportów z płatności klientów i wyjaśnianie rozbieżności
- udział w pozyskiwaniu nowych klientów (zapytań/zamówień)
- sporządzanie wstępnych ofert, analiz, raportów handlowych
- aktywna współpraca z działami w firmie w celu realizacji zamówień
Poszukiwane kompetencje
- znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego na poziomie min. B2
- doświadczenie w obsłudze klienta/współpracy z klientem (również B2B)
- orientacja na klienta
- praktyczne umiejętności pracy z MS Office (w szczególności Excel)
- dokładność, skrupulatność, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- doskonała organizacja pracy
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
- umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
- stabilne warunki zatrudnienia (umowę o pracę na pełen etat, terminową wypłatę wynagrodzenia)
- pełne wdrożenie w zakres obowiązków i pomoc ze strony współpracowników
- niezbędne narzędzia pracy