Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w dziale Eksportu
Aktualnie poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w dziale Eksportu
Miejsce pracy: siedziba firmy w Toruniu
Zakres obowiązków
- bieżące wprowadzanie zamówień eksportowych do systemu
- koordynowanie realizacji zamówień (od przyjęcia po wysyłkę)
- utrzymywanie stałych kontaktów z klientami zagranicznymi (w tym rozwiązywanie problemów, przyjmowanie reklamacji, udzielanie informacji)
- udział w pozyskiwaniu nowych klientów eksportowych (zapytań/zamówień)
- udział w targach branżowych
- sporządzanie wstępnych ofert, analiz, raportów handlowych
- ścisła współpraca z innymi działami
Poszukiwane kompetencje
- znajomość języka rosyjskiego na poziomie min. B2 (znajomość języka ukraińskiego będzie dodatkowym atutem)
- doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży (również B2B)
- praktyczne umiejętności pracy z MS Excel
- praktyczna znajomość zagadnień i procedur eksportowych
- sumienność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
- doskonała organizacja pracy
- czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- pracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilne zatrudnienie
- pełne wdrożenie w zakres obowiązków i pomoc ze strony współpracowników
- niezbędne narzędzia pracy