Specjalista ds. Spedycji Międzynarodowej z językiem angielskim
Linktis i Linktis Global Forwarding to przede wszystkim ludzie, dlatego dbamy o relacje, niekorporacyjną atmosferę, elastyczność i otwartość! Jesteśmy dumni z umiejętności naszych zespołów, które z doskonałą precyzją dopasowują usługi do potrzeb naszych klientów.
Jesteśmy grupą pasjonatów transportu i prężnie działamy na rynku od 2016 roku. Obecnie zatrudniamy ponad 100 osób i pracujemy z 4-rech oddziałów w Polsce. Swoim klientom oferujemy kompleksową obsługę z zakresu TSL. Nie ogranicza nas zasięg terytorialny, ani środek transportu - pracujemy globalnie z zakresu transportu drogowego, lotniczego, morskiego i kolejowego.
W związku z rozwojem, poszukujemy osób proaktywnych, nieobawiających się nowych wyzwań i chętnych do realizowania niestandardowych zleceń. Naszą dewizą jest: "Ciekawej osobie, zawsze zorganizujemy dodatkowe stanowisko pracy".
Przed Nami jeszcze wiele interesujących projektów i pomysłów rozwoju biznesu, jeśli chcesz być częścią tej przygody - dołącz do Nas!
#LinkThisWithUs #mocnoLinktis
Specjalista ds. Spedycji Międzynarodowej z językiem angielskim
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Obowiązki:
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa bieżących.
- Organizacja procesów spedycyjnych.
- Współpraca z agencjami celnymi oraz przewoźnikami lotniczymi.
- Negocjacje cenowe i przygotowywanie ofert transportowych.
Oczekiwania:
- Doświadczenie w branży TSL.
- Biegła znajomość angielskiego (min. B2). Dodatkowe języki będą atutem.
- Umiejętność skutecznej komunikacji i współpracy z klientami.
- Znajomość operacji spedycyjnych.
- Umiejętności negocjacyjne i budowania relacji biznesowych.
Co oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę/B2B/zlecenie.
- Przejrzysty system wynagrodzeń z prowizją.
- Możliwość pracy zdalnej okazjonalnie.
- Perspektywa awansu na lidera zespołu.
- Pakiet narzędzi pracy oraz dostęp do niezbędnych platform.
- Współpraca z innymi działami firmy.
- Dofinansowanie do opieki zdrowotnej i pakiet sportowy.
- Konkursy, imprezy firmowe i inne benefity.