Specjalista ds. obsługi sieci DIY na rynku europejskim
Jeżeli w pracy oczekujesz wyzwań zawodowych oraz ciekawych projektów, lubisz pracę z ludźmi, znasz rynek DIY. Jesteś osobą otwartą, komunikatywną a do tego lubisz widzieć efekty swojej pracy - zapraszamy do naszego zespołu. Na rynku akcesoriów meblowych rozwijamy się krajowo oraz międzynarodowo już ponad 30 lat.
Aktualnie poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi sieci DIY na rynku europejskim
Twój zakres obowiązków
- obsługa procesu zamówień, fakturowania oraz reklamacji
- przygotowywanie raportów handlowych i analiz sprzedaży
- prowadzenie raportów z płatności Klientów i wyjaśnianie rozbieżności
- aktywna współpraca z działami w firmie w celu realizacji zamówień
- współuczestniczenie w realizacji działań oraz celów sprzedażowych
Wymagania
- doświadczenie we współpracy z klientem
- orientacja na klienta
- znajomość języka j. angielskiego (znajomość drugiego języka zachodniego będzie dodatkowym atutem)
- praktyczna znajomość programu Excel
- wykształcenie minimum średnie
- dokładność, skrupulatność, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- bardzo dobra organizacja pracy
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
- umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- szkolenia wdrożeniowe i produktowe
- niezbędne narzędzia pracy
Benefity
- zniżki na firmowe produkty
- dofinansowanie kart Multisport, ubezpieczenia grupowego
- świadczenia na wakacje/święta
- imprezy/wydarzenia integracyjne/sportowo-kulturalne