Pod marką Playmaty działamy na rynku gier bez prądu już od ośmiu lat. Dostarczamy graczom na całym świecie maty i akcesoria, które pozwalają im wyciągnąć jeszcze więcej emocji i satysfakcji z każdej partii w ulubiony tytuł. 

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Opis stanowiska
  • Obsługa bieżących zapytań od klientów (w języku polskim i angielskim);
  • Tworzenie wycen indywidualnych (na podstawie firmowych kalkulatorów);
  • Wsparcie procesu sprzedaży, doradzanie klientom;
  • Wystawianie faktur / paragonów, obsługa kasy fiskalnej, zamykanie miesiąca;
  • Obsługa i raportowanie zamówień personalizowanych.
Wymagania
  • Znajomość gier planszowych/bitewnych/karcianych (przynajmniej podstawowa);
  • Dokładność i skrupulatność;
  • Odpowiedzialność;
  • Umiejętność domykania spraw;
  • Stosowanie zasad gramatyki i ortografii;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Zaangażowanie;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2+ w mowie i piśmie;
  • Mile widziana znajomość jeszcze jednego języka obcego (francuski / niemiecki).
Oferujemy
  • Elastyczną pracę hybrydową – poza okresem wdrożenia i dniami w których będziemy organizowali spotkania samodzielnie decydujesz, czy wolisz pracować w biurze czy zdalnie;
  • Pakiet narzędzi niezbędnych do pracy;
  • Za wszystkie wyjazdy na targi i inne eventy otrzymasz dodatkowe wynagrodzenie i atrakcyjne premie;
  • Dostęp do stale rozwijanej biblioteki gier planszowych w biurze;
  • Miłą i luźną atmosferę pracy w zespole składającym się z pasjonatów gier;
  • Umowa zlecenie na okres próbny (6 miesięcy), następnie umowa o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ