Specjalista ds. administrowania nieruchomościami
Prowadzenie i wykonywanie nadzoru administracyjnego nad zasobem budynków i lokali mieszkalny Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w szczególności:
nadzór nad właściwym realizowaniem umów zawartych z dostawcami usług związanych z nieruchomością (w szczególności umów na sprzątanie i konserwację bierżącą) oraz potwierdzanie protokołów odbioru (usług, usuniętych awarii i usterek),
podejmowanie niezwłocznie niezbędnych czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków;
przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych dotyczących usług związanych z utrzymaniem nieruchomości;
dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali;
dokonywanie odczytów wskazań liczników głównych i podliczników (liczników indywidualnych w lokalach) i ich ewidencjonowanie z uwzględnieniem ważności cech legalizacyjnych;
systematyczne przeprowadzanie wizji lokalnych części zabudowanych jak i niezabudowanych;
udział w przeglądach technicznych, dostaw, robót i usług w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, ochrony osób i mienia i innych dotyczących prawidłowej eksploatacji;
prowadzenie i aktualizacja ewidencji: urządzeń pomiarowych, najemców, właścicieli, uchwał WM itp.;
uczestniczenie w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych oraz pozyskiwanie podjętych uchwał przez Wspólnoty Mieszkaniowe;
organizacja i obsługa zebrań WM;
obsługa korespondencji (z mieszkańcami, usługodawcami i organami administracji);
bieżący kontakt z AMW OReg w Bydgoszczy i Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie właściwego wykonywania zawartej umowy o zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi zasób AMW oraz umów o administrowanie Wspólnot Mieszkaniowych .
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
- prawo jazdy kat. B oraz możliwość dysponowania własnym samochodem – mile widziana (rekompensowane finansowo przez pracodawcę),
- umiejętność rozwiązywania problemów, dobra organizacja czasu pracy, rzetelność.
- pracę w stabilnej firmie,
- zatrudnienie na umowę o pracę na cały etat,
- niezbędne narzędzia pracy
- szkolenia zawodowe,
- pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
- dodatkowe ubezpieczenie,
- dofinansowanie do wypoczynku