Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

  1. Praca Toruń
  2. Oferty pracy
  3. Specjalista ds. administrowania nieruchomościami
AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.
Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. administrowania nieruchomościami
Wymiar etatu: 1
Specjalista ds. administrowania nieruchomościami
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
Opis stanowiska

Prowadzenie i wykonywanie nadzoru administracyjnego nad zasobem budynków i lokali mieszkalny Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w szczególności:

  • nadzór nad właściwym realizowaniem umów zawartych z dostawcami usług związanych z nieruchomością (w szczególności umów na sprzątanie i konserwację bierżącą) oraz potwierdzanie protokołów odbioru (usług, usuniętych awarii i usterek),

  • podejmowanie niezwłocznie niezbędnych czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków;

  • przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych dotyczących usług związanych z utrzymaniem nieruchomości;

  • dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali;

  • dokonywanie odczytów wskazań liczników głównych i podliczników (liczników indywidualnych w lokalach) i ich ewidencjonowanie z uwzględnieniem ważności cech legalizacyjnych;

  • systematyczne przeprowadzanie wizji lokalnych części zabudowanych jak i niezabudowanych;

  • udział w przeglądach technicznych, dostaw, robót i usług w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, ochrony osób i mienia i innych dotyczących prawidłowej eksploatacji;

  • prowadzenie i aktualizacja ewidencji: urządzeń pomiarowych, najemców, właścicieli, uchwał WM itp.;

  • uczestniczenie w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych oraz pozyskiwanie podjętych uchwał przez Wspólnoty Mieszkaniowe;

  • organizacja i obsługa zebrań WM;

  • obsługa korespondencji (z mieszkańcami, usługodawcami i organami administracji);

  • bieżący kontakt z AMW OReg w Bydgoszczy i Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie właściwego wykonywania zawartej umowy o zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi zasób AMW oraz umów o administrowanie Wspólnot Mieszkaniowych .

Wymagania
  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
  • prawo jazdy kat. B oraz możliwość dysponowania własnym samochodem – mile widziana (rekompensowane finansowo przez pracodawcę),
  • umiejętność rozwiązywania problemów, dobra organizacja czasu pracy, rzetelność.
Oferujemy
  • pracę w stabilnej firmie,
  • zatrudnienie na umowę o pracę na cały etat,
  • niezbędne narzędzia pracy
  • szkolenia zawodowe,
  • pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dodatkowe ubezpieczenie,
  • dofinansowanie do wypoczynku