Specjalista ds. administracji i przetargów publicznych
Dla naszego Klienta z branży budowlanej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. administracji i przetargów publicznych
Miejsce pracy: Toruń
Nr ref.: 98/2023
Zakres obowiązków:
- Monitorowanie nowych ofert przetargowych z działu zamówień publicznych, w tym prowadzenie zestawień
- Weryfikacja kryteriów uczestnictwa w danym przetargu oraz szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej formalnej
- Przygotowywanie i dbałość o terminowe składanie dokumentów ofertowych niezbędnych do wzięcia udziału w postępowaniu przetargowym
- Przygotowywanie zapytań ofertowych, monitorowanie informacji o przetargach
- Bieżący kontakt z Zamawiającym w zakresie prowadzonego postępowania przetargowego (uzupełnianie dokumentacji, udzielanie wyjaśnień)
- Kompleksowe administrowanie postępowań przetargowych
Wymagania :
- 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Praktyczna znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (min.B1)
- Umiejętność przygotowywania dokumentów przetargowych w oparciu o wymagania Prawa zamówień publicznych
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, skrupulatność i dbałość o szczegóły
Firma oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dofinansowanie karty sportowej
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Wewnętrzne szkolenia i programy rozwojowe
- Spotkania integracyjne