Specjalista ds. administracji i przetargów publicznych

  1. Praca Toruń
  2. Oferty pracy
  3. Specjalista ds. administracji i przetargów publicznych

Dla naszego Klienta z branży budowlanej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. administracji i przetargów publicznych
Miejsce pracy: Toruń
Nr ref.: 98/2023
Zakres obowiązków:
  • Monitorowanie nowych ofert przetargowych z działu zamówień publicznych, w tym prowadzenie zestawień
  • Weryfikacja kryteriów uczestnictwa w danym przetargu oraz szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej formalnej
  • Przygotowywanie i dbałość o terminowe składanie dokumentów ofertowych niezbędnych do wzięcia udziału w postępowaniu przetargowym
  • Przygotowywanie zapytań ofertowych, monitorowanie informacji o przetargach
  • Bieżący kontakt z Zamawiającym w zakresie prowadzonego postępowania przetargowego (uzupełnianie dokumentacji, udzielanie wyjaśnień)
  • Kompleksowe administrowanie postępowań przetargowych
Wymagania :
  • 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (min.B1)
  • Umiejętność przygotowywania dokumentów przetargowych w oparciu o wymagania Prawa zamówień publicznych
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, skrupulatność i dbałość o szczegóły
Firma oferuje:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dofinansowanie karty sportowej
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie na życie
  • Wewnętrzne szkolenia i programy rozwojowe
  • Spotkania integracyjne
W celu wzięcia udziału w rekrutacji należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w tej rekrutacji. W innym przypadku Państwa aplikacja zostanie usunięta z systemu.
APLIKUJ TERAZ