Referent / Specjalista w Dziale Energetyki CM
- rozliczanie mediów (faktury, refaktury, korekty, noty obciążeniowe), wystawianie refaktur wraz z prowadzeniem baz danych (zużycia, koszty),
- współuczestnictwo w tworzeniu, zawieraniu umów oraz porozumień dotyczących mediów,
- przyjmowanie i zlecanie serwisu sprzętu AGD i ogrodniczego,
- przyjmowanie i rozliczanie zgłoszeń awaryjnych,
- zamawianie materiałów eksploatacyjnych elektrycznych/hydraulicznych, środków czystości, środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej,
- prowadzenie ewidencji biletów komunikacji miejskiej,
- przygotowanie niezbędnych sprawozdań na podstawie prowadzonych baz danych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych Działu,
- obsługa wewnętrznych systemów: EZD, Workflow, Simple.
- wykształcenie średnie,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- komunikatywność,
- skrupulatność, terminowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
- umiejętność dobrej organizacji pracy, w tym pracy zespołowej,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- asertywność.
- wykształcenie wyższe,
- znajomość środowiska administracyjnego Uczelni,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- chęć uczenia się i ciągłego rozwoju,
- elastyczność i otwartość na zmiany.
- praca dająca możliwość równowagi między życiem zawodowym a prywatnym,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
- możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
- dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
- dofinansowania do karty Multisport,
- dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego, dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
- preferencyjnych pożyczek.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
w terminie do 27.10.2024 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (Uczelnia).
2. Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane:
1. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta,
2. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy – w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego,
3. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu:
a. umożliwienia nam nawiązania bezpośredniego i szybkiego kontaktu za pośrednictwem e-mail lub numeru telefonu,
b. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego.
3. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko i niezwłocznie niszczone po jej zakończeniu.
4. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
1. żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,
2. żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
3. sprzeciw wobec przetwarzania,
4. przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora.
5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w którym zostały zebrane.
6. Jeżeli przetwarzanie odbywa się w oparciu o zgodę to przysługuje Panu/Pani prawo do jej cofnięcia w każdym czasie, ale cofnięcie to nie wywołuje skutków prawnych w stosunku do przetwarzania, które odbywało się na podstawie zgody przed jej wycofaniem.7. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, taki jak współpracująca z nami kancelaria prawna.
10. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
11. W celu skontaktowania się z nami w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych może Pan/Pani przesłać do nas list na adres korespondencyjny z dopiskiem „IOD” lub wysłać wiadomość e-mail na adres naszego Inspektora Ochrony Danych: iod@umk.pl.