Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Ogłoszenie o naborze Nr 144899

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym jednoosobowym w budynku A, (wejście od ul. Jagiellońskiej 3, budynek posiada windę, toaleta nie jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami).


Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.


K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami  pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.   

Zakres zadań

  • wykonuje czynności technicznych związane z wydawaniem upoważnień do przetwarzania danych osobowych, obsługuje technicznie rejestr upoważnień oraz prowadzi rejestr wydanych upoważnień. Tworzy i edytuje treść rejestru oraz wniosków na polecenie IOD/Administratora w tym zabezpiecza przy pomocy zaawansowanego ograniczenia edycji, odpowiednio dostosowuje skoroszyty, stosuje zaawansowane techniki formuł i funkcji, stosuje zaawansowane metody i narzędzia deweloperskie,
  • generuje zaawansowane zestawienia i raporty przy wykorzystaniu analiz i formuł matematycznych za pomocą specjalistycznego oprogramowania bazodanowego,
  • prowadzi stałą obsługę administracyjną Samodzielnego stanowiska Inspektora Danych,
  • prowadzi rejestr licencji w formie bazy danych na podstawie informacji przekazywanych przez odpowiednie osoby i wydziały. Analizuje uzyskane dane, wprowadza dane do bazy danych, buduje, modernizuje i wprowadza usprawnienia bazy danych celem poprawienia działania rejestru i ułatwienia wykorzystania,
  • prowadzi obsługę sekretariatu Zespołu Bezpieczeństwa Informacji i Informatyki, Inspektora Ochrony Danych, Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, PWCYBER, w szczególności prowadzi rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w celu wspomagania procesu właściwej dystrybucji dokumentów i zadań w zespole,
  • prowadzi sprawy związane z elektronicznym systemem Rejestracji Czasu Pracy, w celu prawidłowego prowadzenia ewidencji czasu pracy pracowników Zespołu,
  • przygotowuje dokumentacje i prowadzi sprawy związane z Systemem Kontroli Zarządczej,
  • tworzy, prowadzi, modernizuje pozostałe wewnętrzne bazy danych, rejestry i zestawienia oraz pomaga technicznie przy zamówieniach sprzętu dla wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy)
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli ,,TAJNE, NATO SECRET, SECRET UE/EU SECRET lub wyrażenie zgody na wszczęcie poszerzonego postępowania sprawdzającego
  • Znajomość języków obcych: język angielski w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość przepisów: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność zaawansowanej obsługi programów komputerowych, w tym zaawansowana obsługa pakietu MS Office i Access
  • Kompetencje niezbędne: odporność na stres, podejmowania decyzji, odpowiedzialność, efektywna komunikacja, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, asertywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie: z zarządzania oprogramowaniem w administracji publicznej, licencjonowanie Microsoft dla administracji publicznej
  • Znajomość języków obcych: język angielski techniczny
  • Znajomość przepisów: instrukcji kancelaryjnej, ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Umiejętności dodatkowe: umiejętność redagowania pism urzędowych