Customer coordination specialist
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Uprawnienia: komunikatywność,obsługa klienta
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy doświadczenia w międzynarodowej obsłudze klienta, w tym obsłudze klienta IT oraz pracy z wykorzystaniem procesów ITSM.Doświadczenie i znajomość procesów z zakresu zarządzania usługami IT- Dogłębne zrozumienie produktów OpusCapita i systemów wsparcia ITSM- Pro-aktywność, umiejętność rozwiązywania problemów i samodzielnego podejmowania inicjatywy- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ze względu na obsługę klientów międzynarodowych firmy oraz współpracę z innymi oddziałami firmy za granicą.
Toruń
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia