Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Administrator
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/25/0753
OBOWIĄZKI:
- Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynków mieszkalnych i lokali użytkowych,- Obsługa interesantów i prowadzenie korespondencji dotyczącej administrowanych zasobów,- Przyjmowanie zgłoszeń w zakresie zaistniałych awarii oraz usterek wynikających z bieżącej eksploatacji budynków mieszkalnych i lokali użytkowych,- Nadzór nad terminowym załatwianiem przyjętych zgłoszeń,- Kontrola jakości wykonywanych prac porządkowych, deratyzacyjnych, dezynfekcyjnych i dezynsekcyjnych, pielęgnacyjnych zieleni,- Organizowanie i udział w zebraniach z mieszkańcami administrowanych budynków,- Praca głównie na terenie administrowanych zasobów Spółdzielni i Wspólnot Mieszkaniowych uzupełniana pracą biurową,- Rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb mieszkańców w zakresie zagospodarowania terenów zewnętrznych oraz utrzymania części wspólnych nieruchomości.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: znajomość MS OFFICE
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

- umiejętność nawiązywania kontaktów w pracy z obsługą interesantów, - dokładność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, - samodzielność i inicjatywa w wykonywaniu zadań, - umiejętność właściwego organizowania czasu na zajmowanym stanowisku, - umiejętność szybkiego działania. Dodatkowe atuty: - posiadanie aktualnego prawa jazdy i własnego samochodu, - znajomość zagadnień gospodarowania nieruchomościami potwierdzona odbytymi szkoleniami, licencjami lub doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku, - Doświadczenie w obsłudze klientów / interesantów.

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

4 900 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie: 4 900,00 zł +premiaumowa na okres próbny, następnie na czas określonygodziny pracy: 8 godz. pracy dziennie

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia