Administrator Backupu
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Twój zakres obowiązków
  • Administracja i utrzymanie rozwiązań backupowych w Banku
  • Prace rozwojowe i utrzymanie dokumentacji w ramach zarządzanego środowiska
  • Udział w projektach biznesowych realizowanych przez Bank
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi
Nasze wymagania
  • Dobra znajomość rozwiązań backupu (Avamar/Networker)
  • Wiedza z zakresu monitorowania i strojenia wydajności środowiska backupu
  • Zdolności organizacyjne i analityczne
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i poznawania nowych technologii teleinformatycznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją
Mile widziane
  • Znajomość systemów monitorowania Zabbix
  • Znajomość technologii chmurowych (AWS, Azure)
  • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem IT
To oferujemy
  • Realizację ciekawych projektów i dostęp do nowoczesnych technologii
  • Pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy
  • Pracę hybrydową w naszym biurze w Bydgoszczy
  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • Równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
  • Pakiet benefitów
O nas

 

Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.

Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.

APLIKUJ TERAZ