Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - I linia wsparcia

  1. Praca Toruń
  2. Oferty pracy
  3. Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - I linia wsparcia
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - I linia wsparcia
miejsce pracy: Toruń
Nr ref.: MSOK/04/2022/T
Chcielibyśmy zaprosić do współpracy osobę, która będzie odpowiedzialna za:
  • aktywne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klienta biznesowego,
  • utrzymanie wysokiej satysfakcji Klienta w trakcie obsługi połączeń telefonicznych i korespondencji mailowej,
  • zapewnienie wymaganego poziomu jakości obsługi Klienta poprzez udzielanie informacji i pomoc klientom, rejestrowanie przebiegu spraw i podjętych działań/decyzji (reklamacje, skargi, wnioski i interwencje), monitoring i zgłaszanie spraw problematycznych,
  • współpracę z innymi komórkami w organizacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów Klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
  • wysokiej orientacji na Klienta,
  • zaangażowania i postawy nastawionej na rozwiązywanie problemów,
  • komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
  • odporności na stres,
  • sumienności i dokładności,
  • umiejętności współpracy,
  • chęci stałego rozwoju oraz podnoszenia własnych kwalifikacji.
Oferujemy:
  • współpracę w oparciu o umowę o pracę,
  • elastyczny czas pracy (pon.-pt. w godz. 8:00-20:00 oraz w sob. 8:00-14:00),
  • możliwości rozwoju i awansu w ramach struktury NEUCA.
KIM JESTEŚMY?


Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.

W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.


1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA


75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności

APLIKUJ TERAZ

Menu